FAQ

1. Welke kosten worden er in rekening gebracht?

- Bij Jump 4 Joy bestaat de factuur uit 3 onderdelen: het huurbedrag, de km vergoeding en de borg (deze krijgt u achteraf wanneer alles correct is weer terug). Alle prijzen die wij hanteren zijn incl BTW.

2. Hoe is de km vergoeding opgebouwd?

De afstand van een enkele rit min 10 km = ... maal 4 ritten = ... maal de vergoeding van €0,40 = ... uw prijs voor de km vergoeding.

3. Wat is de afstand van een enkele rit?

De afstand van een enkele rit wordt berekend via Google maps. Via onderstaande link wordt deze getoond nadat u uw adres van u locatie invult. 

https://www.webshop4joy.nl/c-3506996/km-afstand-berekenen/

4. Zijn springkussens bij Jump 4 Joy af te halen?

Bij Jump 4 Joy zijn springkussens niet af te halen. Wij komen deze zonder bezorgkosten bezorgen binnen 10 km. Hierna rekenen we €0,40 per km (dit rijdt gemiddeld iedere auto aan brandstof en afschrijving voertuig). Ook helpen wij u het kussen mee opzetten en achteraf opruimen. Onze Abraham & Sarah poppen en andere opblaasfiguren zijn wel af te halen.

5. Wat te doen met het springkussen als het feest afgelopen is?

Wanneer het feest klaar is en Jump 4 Joy onderweg is om het kussen op te halen vragen wij u vriendelijk het springkussen aan te laten staan zodat we alvorens het inpakken met de stofzuiger en een doek doorheen kunnen zodat deze voor de volgende huurders ook netjes en schoon is.

6. Waarom wordt er voor het springkussen krokodil een meerprijs voor het plonsbad gevraagd?

Wanneer het plonsbad met water eraan zit gaan kinderen nat door het springkussen heen en ligt er gemiddeld een 40 tot 70 liter water in het springkussen. Om dit eruit te krijgen en te poetsen kost ons dit al gauw 1,5 a 2 uur extra tijd, vandaar deze meerprijs.

7. Ik kan in de kalender / agenda geen datum aanklikken....

Dat klopt, in de agenda kunt u alleen bekijken of het artikel beschikbaar is (de datum staat met groen aangegeven) of al is gereserveerd (datum staat met rood aangegeven). De huurdatum en tijd voorkeur kunt u vermelden aan het einde van het winkelmand proces bij "opmerkingen".

8. Is er ook een mogelijkheid om contant af te rekenen ipv iDeal of Vooraf Overmaken?

Contant afrekenen is zeker mogelijk. U kunt hiervoor in het winkelmandje  de optie “Vooraf Overmaken” kiezen en wanneer wij de spullen komen leveren kunt u contant of met pin betalen. Meer over de betaalopties vindt u hier terug.

9. Tot waar bezorgen jullie?

Wij bezorgen tot maximaal 70 km op een enkele rit, bij twijfel neemt u eerst contact met ons op. Onze opblaas figuren kunt u uiteraard wel zelf afhalen wanneer u buiten deze 70 km woont.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

 

Actiecodeplek

Wij bezorgen 7 dagen in de week waarbij tijdstip n.o.t.k. is (gemiddeld tussen 08:00 & 23:00 uur)

Of een artikel beschikbaar is? Dat ziet u terug op de pagina van het artikel onder “beschikbaarheid bekijken”.

De datum en tijdvoorkeur vult u in tijdens het bestelproces bij "opmerkingen".

Bekijk hier de meestgestelde vragen met antwoord.

Telefonisch nemen wij geen bestellingen aan, deze plaatst u via de site.

Wanneer u vragen heeft kunt u contact opnemen via:

+31610115685 of

info@webshop4joy.nl

 

 

© 2016 - 2020 Jump 4 Joy Luchtkussen Verhuur | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel